Коучинги

«Іс-әрекетті зерттеу»

БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ САРАПТАУ

Групповая работа, как инструмент повышения эффективности урока

Критерии эффективной командной работы в условиях обновленного содержания образования

Оқытуды жоспарлауда ОүБ әдістемесін пайдалану.

Особенности формативного оценивания

Проблеманы анықтау және зерттеу сұрағын құру – іс-әрекеттегі зерттеуді тиімді өткізудің кепілі

Развитие критического мышления у учащихся на уроках русского языка

Сын тұрғысынaн ойлaудың тиімділігі

Тиімді жоспарлау арқылы оқыту

Топтық жұмыстардағы тиімді әдіс-тәсілдер

Целеполагание на уроках

«Мектеп мәдениеті» дегеніміз не?

Қалыптастырушы бағалауда кері байланысты тиімді қолдану

Оқушылардыңжас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *